Primer naše dijete

Za devet dana

Za doručak možete praviti:1.dan-Integralni sendvič(meso + salata po izboru),2.dan-Omlet,3.dan-Proja,4.dan Kuvana jaja,5.dan sardina,6.dan- Ovsene pahuljice 7.dan Tunjevina 8.dan Pileća pašteta,9.dan-Rolovano meso.Uz sve ovo može ,kriška hleba,jogurt ili mleko.

Za ručak možete praviti:1.dan-Grilovanu piletinu sa salatom,2.dan-Musaku sa tikvicama,3.dan-Grilovane pečurke + salata,4.dan Oslić,5.dan-Ćufte u paradajz sosu 6.dan-Teleće šnicle,7.dan Pečena pastrmka 8.dan Piletina sa 4 vrste sira,9.dan-Musaka od patlidzana Sve ovo možete kombinovati sa supicama,čorbicama..

Za večeru možete praviti:1.dan suhomesnato po vašem izboru,2.dan-Cezar salata,3.dan Skuša,4.dan-Pileće viršle,5.dan -Mesni narezak,6.dan-Punjene paprike sa sirom 7.dan- Pljeskavice od tikvica 8.dan-Zapečeni brokoli i karfiol,9.dan-Sataraš

Neke od ovih recepata možete pronaći i na našem Youtube kanalu Reci pa ispeci

Namirnice za izbegavanje

Bar dok ste u fazi skidanja kilograma izbegavajte: pasulj,pirinač, kukuruz, sve recepte od testa(krofne,mekike,pice špagete...),slatkiše,čips i druge grickalice ,kesten, krompir,Urme itd.Sve ostale namirnice sa visokom količinom ugljenih hidrata(sortirane od viših ka nižim procentom) veoma jednostavno možete pregledati u Tablici kalorija 2x klikni na "UH".

tablica kalorija

I dalje ste zbunjeni i ne znate odakle da krene? Kliknite OVDE