Izračunaj svoj dnevni unos kalorija

(unosite samo cifre bez cm,kg...)

Unesi svoju visinu u centrimetrima

Unesi svoju težinu u kilogramima

Unesi svoje godine



Sada vaš rezultat treba da umanjite za odredjeni broj kalorija na sledeći način:

Za mršavljenje od 2kg mesečno umanjite vaš rezultat za 250 kalorija

Za mršavljenje od 4kg mesečno umanjite var rezultat za 500 kalorija

Za zdravo mršavljenje vaš gubitak kilograma ne bi trebalo da prelazi 5kg mesečno za žene odnosno 7kg za muškarce.

Sledeći korak je izbor namirnica

Vaš izbor namirnica treba da bude sa niskim procentom ugljenih hidrata a bogatijim procentom proteina i zdravih masti dok se nalazite u redukcionom režimu.Da se podsetimo telo prvo mora da potroši zalihe ugljenih hidrata. pre nego što krene da topi masne naslage.Kada postignete rezultat možete postepeno uvoditi ugljene hidrate u ishranu. Ne zaboravite naravno i na vitamine i minerale.Nekoliko stvari je samo bitno pre nego što krenete da sastavljate svoju dijetu:

1) Doručakovati do 10h

2) Ručati do 15h

3)Večerati do 20h

Ukoliko radite noćnu smenu gledajte da razmak između obroka bude po 4 sata. Ne treba naravno zaboraviti i vodu. Minimalna dnevna količina vode se računa na sledeći način: Vašu težinu podelite sa 27

Sada uzmite kalkulator u ruke papir i olovku i krenite da pravite svoju dijetu

Klikom na Tablicu kalorija Napravite sami sebi svoj jelovnik ili predjite na naš primer dijete